Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ромах О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Ромах О. 
Мас-медійний контекст відчуття страху і тривожності (на базі соціологічних опитувань) [Електронний ресурс] / О. Ромах // Діалог. - 2015. - Вип. 20. - С. 206-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2015_20_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 105.506 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ромах О. В. 
Стереотипи та страхогенеруючі міфи на сторінках українських суспільно-політичних журналів [Електронний ресурс] / О. В. Ромах // Наукові записки Інституту журналістики. - 2015. - Т. 59. - С. 55-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2015_59_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.797 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ромах О. В. 
Соціологічна база дослідження відчуття страху та тривожності в мас-медіа [Електронний ресурс] / О. В. Ромах // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 2. - С. 28-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_2_7
Визначення соціологічної бази дослідження страху та тривожності в мас-медіа є актуальною проблемою сьогодення. Політологи й маркетологи використовують мас-медіа як головне цільове джерело комунікації для нагнітання та підтримання аудиторії в стані постійної тривожності. Людина в стані тривожності є більш схильною для навіювання та маніпулятивного керування. Саме за допомогою маніпулювання тривожністю через мас-медіа відбувається досягнення конкретних комерційних або політичних преференцій. Нагнітання страху перетворилось на сформований комерційний інструмент. Однак такий спосіб просування товару чи ідеї має певні застереження й побічні ефекти. Доводено, що формування тривожності та страху медійними засобами може спричиняти побічні ефекти у вигляді залежності споживачів, яка може призводити до хронічних розладів психіки та тяжких захворювань споживачів медійного продукту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.359 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Ромах О. В. 
Способи протидії формам навіювання страху в медіа [Електронний ресурс] / О. В. Ромах // Наукові записки Інституту журналістики. - 2016. - Т. 63. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2016_63_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 168.535 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ромах О. В. 
Проблеми презентації методологічних засад у наукових дослідженнях [Електронний ресурс] / О. В. Ромах // Current issues of mass communication. - 2017. - Issue 22. - С. 71-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2017_22_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.115 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ромах О. В. 
Кваліфікація проблем у дискурсі наукових досліджень [Електронний ресурс] / О. В. Ромах // Наукові записки Інституту журналістики. - 2018. - Т. 1. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2018_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.369 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ромах О. 
Особливості експертизи наукових робіт щодо виявлення академічної недоброчесності [Електронний ресурс] / О. Ромах // Scientific notes of the institute of journalism. - 2021. - Т. 1. - С. 11-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2021_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 443.592 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського